Top of the page

Service & support

Ondersteuning nodig? Onze experts helpen je verder.

Support

Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat jouw apparatuur optimaal functioneert. Daarom staat ons team altijd voor je klaar om te zorgen dat alles werkt, zoals het zou moeten werken en om te helpen met onverwachte technische problemen. Heb je behoefde aan technische assistentie, onderhoud of moeten er problemen worden opgelost? Wij staan voor je klaar om de hulp te bieden die jij nodig hebt. 

Support op afstand en op locatie
Schakel de hulp van onze technici in door te bellen of te mailen voor technische support op afstand. Ook is het mogelijk om technische hulp op locatie te krijgen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

24/7 technische ondersteuning
Ons technische support team is 24/7 telefonisch bereikbaar, ook in de avonden en in het weekend.
In show kritische situaties kun je een bericht achterlaten op ons algemene nummer: 053 432 06 44. 
Je hoeft alleen jouw naam, telefoonnummer en een korte probleemomschrijving in te spreken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. 

Vind een grandMA3 in de buurt
Heb je snel een MA3 lichtstuurtafel nodig? En wil je weten waar je deze direct kunt huren? Bekijk dan onze MA roadMAp.

Retour

Wil je producten retour sturen? Neem dan altijd eerst contact op met ons verkoopteam om de beste opties, verzendmethode en eventuele extra kosten te bespreken en te bepalen.

Is je bestelling geleverd in een transportdoos?
  • Plaats de bestelling in de originele verpakking terug in de transportdoos
  • Voeg het retourformulier toe aan de transportdoos
  • Niets op de originele verpakking plakken of schrijven

Reparatie en onderhoud

Voordat je ons iets toestuurt is het zeer aan te bevelen eerst even contact te hebben met ons verkoopteam. Wij denken graag met je mee over de verzendmethode, mogelijkheden en eventuele extra kosten waar je rekening mee kunt houden. 
  • Vermeld bij de aanvraag het factuurnummer
  • Gebruik een verpakking die tegen een stootje kan en die wij opnieuw kunnen gebruiken
  • Verzeker, in geval van hoge waarde, zelf het pakket

Periodiek onderhoud 
Wil je graag dat jouw materialen een periodieke onderhoudsbeurt krijgen? Dan kunnen wij hiervoor een onderhoudscontract aanbieden. Neem hiervoor contact op ons verkoopteam.

Garantie

Natuurlijk hopen we allemaal dat jouw producten een heel leven mee gaan! 
Mocht er toch iets stuk gaan, dan geeft Rolight op alle producten 2 jaar garantie, tenzij dit nadrukkelijk anders beschreven is. De kleine lettertjes vind je in onze leveringsvoorwaarden.

Heb je een defect product binnen de garantietermijn? Dan controleert onze technische dienst voor je wat de mogelijkheden zijn. Via jouw account kun je dit aanmelden ter reparatie of onderhoud.

Service & support

Ondersteuning nodig? Onze experts helpen je verder.

Support

Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat jouw apparatuur optimaal functioneert. Daarom staat ons team altijd voor je klaar om te zorgen dat alles werkt, zoals het zou moeten werken en om te helpen met onverwachte technische problemen. Heb je behoefde aan technische assistentie, onderhoud of moeten er problemen worden opgelost? Wij staan voor je klaar om de hulp te bieden die jij nodig hebt. 

Support op afstand en op locatie
Schakel de hulp van onze technici in door te bellen of te mailen voor technische support op afstand. Ook is het mogelijk om technische hulp op locatie te krijgen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. 

24/7 technische ondersteuning
Ons technische support team is 24/7 telefonisch bereikbaar, ook in de avonden en in het weekend.
In show kritische situaties kun je een bericht achterlaten op ons algemene nummer: 053 432 06 44. 
Je hoeft alleen jouw naam, telefoonnummer en een korte probleemomschrijving in te spreken. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. 

Vind een grandMA3 in de buurt
Heb je snel een MA3 lichtstuurtafel nodig? En wil je weten waar je deze direct kunt huren? Bekijk dan onze MA roadMAp.

Retour

Wil je producten retour sturen? Neem dan altijd eerst contact op met ons verkoopteam om de beste opties, verzendmethode en eventuele extra kosten te bespreken en te bepalen. 

Is je bestelling geleverd in een transportdoos?
  • Plaats de bestelling in de originele verpakking terug in de transportdoos
  • Voeg het retourformulier toe aan de transportdoos
  • Niets op de originele verpakking plakken of schrijven

Reparatie en onderhoud

Voordat je ons iets toestuurt is het zeer aan te bevelen eerst even contact te hebben met ons verkoopteam. Wij denken graag met je mee over de verzendmethode, mogelijkheden en eventuele extra kosten waar je rekening mee kunt houden. 
  • Vermeld bij de aanvraag het factuurnummer
  • Gebruik een verpakking die tegen een stootje kan en die wij opnieuw kunnen gebruiken
  • Verzeker, in geval van hoge waarde, zelf het pakket

Periodiek onderhoud 
Wil je graag dat jouw materialen een periodieke onderhoudsbeurt krijgen? Dan kunnen wij hiervoor een onderhoudscontract aanbieden. Neem hiervoor contact op ons verkoopteam.

Garantie

Natuurlijk hopen we allemaal dat jouw producten een heel leven mee gaan! 
Maar mocht er toch iets stuk gaan, dan geeft Rolight op alle producten 2 jaar garantie, tenzij dit nadrukkelijk anders beschreven is. De kleine lettertjes vind je in onze leveringsvoorwaarden.

Heb je een defect product binnen de garantietermijn? Dan controleert onze technische dienst voor je wat de mogelijkheden zijn. Via jouw account kun je dit aanmelden ter reparatie of onderhoud.