MA Lighting

Helpdesk:

MA Lighting heeft een 24-uurs hotline waar u in show kritische situaties verder geholpen kunt worden.

U wordt te woord gestaan in het Engels of het Duits.

 

Let op: uw eerste aanspreekpunt is Rolight. Wij staan op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 voor u klaar. Heeft u een servicecontract met daarin de module telefonische support afgesloten dan zijn wij 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op het bij u bekende telefoonnummer.

 

Gebruik de MA hotline alleen in show kritische situaties!

 

De MA hotline is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op het volgende nummer:

+49 5251 688865 99

 

Hieronder treft u verschillende aanvullende informatie aan:

 

Fixture files
Forum
Inhuren
Training
FAQ grandMA1
FAQ grandMA 2

 

 

onPC hardware specificaties en configuratie

Op de website van MA staat een document met de minimale systeemspecificaties voor de verschillende software applicaties grandMA2 onPC, grandMA 3D en de VPU software. Dit document is te vinden op de MA website onder ‘service documents’ > ‘MA onPC solutions’.

 

Klik hier voor een uitgebreid document met richtlijnen bij aanschaf van hardware voor MA software. Hierin staan ook aanbevolen configuraties voor windows.